Термін "кадри" у перекладі з французької
означає професіонали, які займаються тією чи іншою діяльністю, працею у тій чи
іншій системі, галузі, на тому чи іншому підприємстві.
Документи з кадрово - контрактових питань — це документи,
що містять інформацію про особовий склад підприємства (організації), зафіксовану
в заявах про прийняття (звільнення, переведення) на роботу, наказах про
особовий склад, автобіографіях, характеристиках, контрактах (трудових угодах) з
найму працівників тощо.
Документація — сукупність офіційно визнаних,
взаємопов'язаних та складених у визначеній формі документів, які містять
передбачувану інформацію про виріб, процес або діяльність. Відповідно до
області застосування документація поділяється на бухгалтерську,
конструкторську, нормативну, технічну, технологічну, товарну, управлінську
тощо.
Документ — засіб закріплення різними способами на
відповідному матеріалі інформації про факти, події, явища об'єктивної дійсності
та розумову діяльність людини.
Автобіографія — це документ, в якому особа, що складає
його, дає опис свого життя і діяльності.
Заява — документ, який містить прохання або пропозицію
однієї, кількох осіб чи організації, адресовану установі або посадовій особі.
Розрізняють офіційні заяви, заяви з кадрово-контрактових питань,
заяви-зобов'язання та позовні заяви.
Характеристика — документ, у якому дається оцінка ділових
і моральних якостей працівника.
Контракт — це правовий документ, що засвідчує певну
домовленість між партнерами (підприємством чи установою й працівником) про
засади спільної виробничої і творчої діяльності.
Трудові угоди — це документи, що укладаються між
організаціями і працівниками, які не входять до складу цієї організації, для
виконання певних видів робіт, коли ці роботи не можуть бути виконані на
договірних засадах з відповідними установами та підприємствами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий